HR EXCELLENCE IN RESEARCH Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza YUFE Yerun
 

DNIP - Zakup usług naukowo-badawczych

DNIP - Zakup usług naukowo-badawczych

Jednostka administracyjna w CM: Dział Nauki i Projektów
 


 
Dane kontaktowe - Pracownicy Działu Nauki i Projektów CM
 


 
Zakup usług naukowo-badawczych w ramach projektów 
 
ETAP I - złożenie wniosku w systemie workflow
 
Wnioskodawca składa wniosek w systemie WORKFLOW.
 
 
 
We wniosku niezbędne jest wskazanie wszystkich danych dotyczących przedmiotu zamówienia (usługi naukowo-badawczej) oraz wskazanie pozycji z budżetu projektu w ramach której dokonywany jest zakup.
 
Wnioskodawca powinien załączyć ofertę do wniosku w systemie WORFKLOW.
  
 
  
• ETAP II - realizacja
 
Po przekazaniu wniosku do realizacji w systemie WORKFLOW, Dział Nauki i Projektów CM przeprowadza wybór Wykonawcy zgodny z Regulaminem Zamówień Publicznych oraz Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
 
 
WAŻNE ! Jednostka organizacyjna/Naukowiec nie może zaciągać zobowiązań finansowych w imieniu Uczelni
  
  
• ETAP III - rozliczenie
 
Dane do faktury:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
NIP PL 8790177291
 
Wnioskodawca otrzymuję kopię dokumentu w celu potwierdzenia wykonania usługi.
 
Jeżeli Wnioskodawca otrzyma oryginał faktury od Wykonawcy, dokonuje opisu potwierdzającego wykonanie usługi, a następnie niezwłocznie przekazuje dokument do Działu Nauki i Projektów.