ul. Jagiellońska 13, budynek A, p. 2.5, 2.5a, 2.6, 2.6a (II piętro)
e-mail: ksztalcenie@cm.umk.pl
e-mail kształcenie podyplomowe: ksztpodyplom@cm.umk.pl
- Kierownik: mgr inż. Magdalena Kuśnierek, tel. 52 585-37-90, e-mail: kusnierek@cm.umk.pl
- Z-ca Kierownika: mgr Agnieszka Sobolewska, tel. 52 585-37-75, e-mail: a.sobolewska@cm.umk.pl
- mgr Emilia Buziewicz, tel. 52 585-38-98, e-mail: emilia.buziewicz@cm.umk.pl
- mgr Barbara Kulińska, tel. 52 585-36-08, e-mail: barbara.kulinska@cm.umk.pl
- mgr inż. Małgorzata Stasiewicz, tel. 52 585-33-87, e-mail: stasiewicz@cm.umk.pl
- mgr Marta Wika, tel. 52 585-34-86, e-mail: marta.wika@cm.umk.pl
DOKUMENTY – UMOWA CYWILNOPRAWNA
- Dokumenty do zawarcia umowy cywilnoprawnej
W przypadku zajęć realizowanych na studiach, studiach doktoranckich i studiach podyplomowych wniosek o zawarcie umowy cywilnoprawnej wraz z niezbędnymi załącznikami należy złożyć do Dziekana Wydziału, na którym prowadzony jest dany kierunek studiów lub dane studia podyplomowe. Dokumenty do zawarcia umowy na zajęcia w języku obcym, tj. na studiach anglojęzycznych oraz w ramach programu Erasmus + należy składać na odrębnym (kolejnym) wniosku
Zgodnie z art. 343 ust. 1 pkt 17 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 ze zm.) informacje o kompetencjach i doświadczeniu pozwalających na prawidłową realizację zajęć dydaktycznych w ramach programu studiów, należy przekazać do systemu POL-on, w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia prowadzenia zajęć, logując się na https://eva.umk.pl/
WAŻNE:
Od 1 lutego br. następują zmiany w zarządzeniu Nr 182 Rektora UMK z dnia 11.09.2020 r. w sprawie procedury powierzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na podstawie umów cywilnoprawnych przeprowadzenia zajęć dydaktycznych objętych programem studiów i realizacji innych czynności dydaktycznych oraz wzorów niektórych umów.
W związku z powyższym zmianie ulegają dokumenty niezbędne do zawarcia i rozliczenia umowy cywilnoprawnej, stanowiące załączniki do ww. zarządzenia.
Formularze:
- Załączniki do wniosku o zawarcie umowy nr: 2.1-2.4
- Załączniki nr 5 oraz nr 5a – do rozliczenia umowy,
dostępne są w systemie UFI,
natomiast:
-
Wniosek o założenie konta – załącznik nr 1
-
Wniosek o zawarcie umowy – załącznik nr 2
-
Oświadczenie do rozliczenia umowy – załącznik nr 6
należy wypełniać na drukach zamieszczonych w wersji word na stronie Działu Kształcenia CM.
Obowiązujące od 01.02.2024 r. >>
Obowiązujące do 31.01.2024 r. >>
- Dokumenty do rozliczenia umowy cywilnoprawnej
Obowiązujące od 01.02.2024 r. >>
Obowiązujące do 31.01.2024 r. >>
KARTY EWIDENCJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH:
- Karta zajęć - wykłady36.50 KB
- Karta zajęć - ćwiczenia108.50 KB
- Karta zajęć - ćwiczenia i seminaria104.50 KB
- Karta zajęć - ćwiczenia w "blokach"28.00 KB
- Karta zajęć - dodatkowy wzór43.00 KB
KSZTAŁCENIE PODYPLOMOWE W COLLEGIUM MEDICUM UMK