Konfiguracja programu Outlook Express do odbioru poczty z serwera Collegium Medicum w Bydgoszczy |
|
Aby skonfigurować program Outlook Express do odbioru poczty z serwera Collegium Medicum w Bydgoszczy należy zalogować się jako użytkownik który będzie korzystał z poczty i wykonać kolejno następujące czynności:
- Uruchomić program Outlook Express i wybrać z menu Narzędzia > Konta
- W oknie konta internetowe wybrać Dodaj > Poczta
- W pole Nazwa wyświetlana wpisać Imię i Nazwisko lub nazwę jednostki CM
- W polu adres e-mail wpisać nadany przez administratora adres
- W pola Serwer poczty przychodzącej oraz Serwer poczty wychodzącej wpisać odpowiednio pop3.cm.umk.pl oraz smtp.cm.umk.pl
- Pole Nazwa konta pozostawić bez zmian (nazwa konta nadana przez administratora), w polu hasło wpisać ustalone z administratorem hasło
- Zamknąć kreatora klikając Zakończ
- Wybrać właściwe konto i kliknąć przycisk Właściwości
- Wybrać zakładkę Zaawansowane. Zaznaczyć pola Ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL. W polu Poczta wychodząca SMTP wpisać 465.
- Zaznaczyć pole Serwer wymaga uwierzytelnienia oraz kliknąć przycisk Ustawienia
- Zaznaczyć opcję Użyj tych samych ustawień co mój serwer poczty przychodzącej i kliknąć przycisk OK
- Zamknąć właściwości konta używając przycisku OK
- Zamknąć okno Konta Internetowe klikając Zamknij
- Sprawdzić działanie programu klikając Wyślij/Odbierz
|
Autor: Dział Informatyczny CM
Poprawiono: 20.03.2015, 13:18