Aby skonfigurować program Poczta usługi Windows Live do odbioru poczty z serwera Collegium Medicum w Bydgoszczy należy wykonać kolejno następujące czynności:
- Uruchomić program Poczta usługi Windows Live, a następnie zaakceptować "Umowę dotyczącą usług Microsoft"
- W oknie Dodaj swoje konta e-mail należy wpisać dane posiadanego konta, zaznaczyć pole "Skonfiguruj ustawienia serwera ręcznie", a następnie kliknąć przycisk Dalej
- W oknie konfiguracji ustawień serwera skorygować ustawienia domyślne zgodnie z poniższym zdjęciem. Zmianę zatwierdzić przyciskiem Dalej.
- Zakończyć dodawanie konta przyciskiem Zakończ.
- Opcjonalnie można zmienić konfigurację domyślną w zakresie przechowywania kopii poczty na serwerze. W tym celu należy wybrać właściwe konto, a następnie menu Konta > Właściwości.
- Wybrać zakładkę Zaawansowane, a następnie skorygować wskazane pola. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem OK.