ul. Jagiellońska 13, budynek D
pok. 09
· KIEROWNIK:
e-mail: tel. 52 585-34-40
- bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych CM w zakresie należności spornych, sądowych i egzekucyjnych,
- ewidencja księgowa nakładów inwestycyjnych,
- dekretowanie i księgowanie biernych rozliczeń międzyokresowych dotyczących planowanych kosztów,
- przygotowanie informacji niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych
- bieżąca analiza, kontrola i uzgadnianie kont w zakresie inwestycji oraz bieżące sporządzanie wykonania z planu nakładów inwestycyjnych,
- sporządzenie planu wykonania planu Remontów,
- weryfikacja konta Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych,
- tworzenie i rozwiązywanie odpisów aktualizujących należności,
- obsługa księgowa projektów (wpływ/zwrot dotacji, koszty bezpośrednie i pośrednie, przychody, weryfikacja wniosków o płatność, raportów),
- przygotowanie danych księgowych Collegium Medicum do sporządzenia sprawozdania do Narodowego Banku Polskiego,
- przygotowywanie danych do sprawozdania RB-N i RB-Z Collegium Medicum,
- konsolidacja sprawozdań RB-N i RB-Z oraz RB-UN i RB-UZ Szpitali Uniwersyteckich w Bydgoszczy;
pok. 08
· mgr Tomasz Kurzawski, e-mail: tomasz.kurzawski@cm.umk.pl, tel. 52 585-59-96
· lic.Dominika Ruczyńska,e-mail: dominika.ruczynska@cm.umk.pl, tel./fax 52 585-33-23 (pracownik czasowo nieobecny)
- księgowanie i rozliczanie dokumentów zakupów dokonanych za pomocą kart przedpłaconych,
- księgowanie faktur sprzedaży (Komisja Bioetyczna), najem, pozostała sprzedaż,
- przewody doktorskie i habilitacyjnej,
- ewidencja przychodów z tytułu kar bibliotecznych i legitymacji nauczycieli akademickich,
- potwierdzanie i weryfikacja kaucji bibliotecznych i parkingowych, kart wjazdowych,
- potwierdzanie i weryfikacja wadi, gwarancji właściwego wykonania umowy,
- sporządzanie not odsetkowych,
- ustalenie wysokości i ewidencja rezerw długo i krótkoterminowych w podziale na grupy dydaktyczną i badawczo-dydaktyczną na świadczenia pracownicze,
- ewidencja przychodu i kosztów z tytułu odszkodowania,
- ewidencja opłat sądowych, od pełnomocnictw, skarbowych,
- obsługa księgowa Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- struktura wiekowa należności i zobowiązań (weryfikacja raportu BI),
- sprawozdanie z opóźnień w transakcjach handlowych,
- ustalanie wyniku studiów anglojęzycznych,
- ustalanie wyniku domów akademickich,
- pomoc de minimis;
pok. 09
· inż. Agnieszka Redwanc, e-mail: agnieszka.redwanc@cm.umk.pl, tel. 52 585-33-24
· mgr Hanna Baran, e-mail: hanna.baran@cm.umk.pl, tel. 52 585-34-40
· mgr Justyna Kisicka, e-mail: justyna.kisicka@cm.umk.pl, tel. 52 585-34-40
· mgr Beata Muzioł, e-mail: beata.muziol@cm.umk.pl, tel. 52 585-39-44
pok. 11
· lic. Elżbieta Rybarczyk, e-mail: elzbieta.rybarczyk@cm.umk.pl, tel. 52 585- 33-71
- księgowanie wynagrodzeń osobowego i bezosobowego funduszu płac,
- księgowanie składek należnych z tytułu ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- umiesięczne sporządzanie zestawień wydatków do osobowego funduszu płac,
- uzgadnianie z Działem Płac kosztów wynagrodzeń,
- analiza i kontrola rozrachunków z pracownikami,
- całokształt obsługi księgowej w zakresie opłat za studia i zakwaterowanie w Domach Studenckich CM,
- przygotowywanie danych dot. rozliczeń ze studentami do sporządzenia deklaracji VAT,
- prowadzenie obsługi księgowej Funduszu Świadczeń Socjalnych, Funduszu Stypendialnego,
- bieżąca weryfikacja i kontrola opłat za studia w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studentów (USOS) - współpraca w tym zakresie z Wydziałami CM,
- księgowanie dokumentów zakupu materiałów, towarów i usług,
- weryfikacja i uzgadnianie działalności usługowej, sporządzanie raportu rozliczeń działalności usługowej,
- dekretowanie i księgowanie kosztów ewidencjonowanych na podstawie dokumentów innych niż faktury, tj. delegacje krajowe i zagraniczne, zaliczki na poczet wyjazdów zagranicznych, przedpłaty, pisma o przeksięgowanie,
- rozliczenia międzyokresowe czynne,
- przychody działalności usługowej,
- potwierdzenia sald należności oraz weryfikacja sald od dostawców,
- przygotowanie informacji niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych
- ewidencja i rozliczanie darowizn,
- sporządzanie i księgowanie kompensat,
- ewidencjonowanie i obsługa korespondencji wpływającej do działu,
- sporządzanie miesięcznych i kwartalnych zestawień należności nierozliczonych;