Doceniono nas


Srebrne kości

Dział Promocji i Informacji CM zajął II miejsce w  konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną Uczelni – Genius Universitatis 2019 w kategorii gadżet promocyjnyDo konkursu zgłosiły się 44 Uczelnie Wyższe, a zakwalifikowało się 111 prac. Prace konkursowe oceniła kapituła w składzie: prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, Katarzyna Dragović, Paweł Janas, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Jacek Szlak, dr Bianka Siwińska. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019. Serdecznie gratulujemy wszystkim wyróżnionym i nagrodzonym w pozostałych kategoriach. Kości zostały rzucone i docenione ;) zwłaszcza za wsparcie działań rekrutacyjnych i promocyjnych. 

2 miejsce kopia

 

 

 



 




ProMYK dla najlepszych

Miło nam poinformować, że pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę i uczelnię ogłoszony i zorganizowany przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PROM”, zdobył Dział Promocji i Informacji Collegium Medicum. Konkurs został rozstrzygnięty podczas XIX konferencji pt. „Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji. Warsztat metod, technik, form”, która w minionych dniach odbyła się w Książu.

Symboliczną nagrodą w konkursie jest generująca pozytywne proMYK-i lampka promująca. Natomiast nagrodą rzeczową jest kampania reklamowa uczelni, prowadzona na łamach znanych serwisów edukacyjnych, opiewająca na kwotę osiemnastu tysięcy złotych.

Działaniem promującym, który zwyciężyło pośród zaprezentowanych na konkursie projektów, są MEDICALIA 2011. Jest to Dzień Nauki, w którym zainteresowani specjalistyczną wiedzą mają możliwość skorzystania z serii warsztatów i prezentacji dotyczących nauk medycznych. Pokazy i wizualizacje odbywają się na terenie Uczelni i Szpitali Uniwersyteckich, gdzie m.in. można uczestniczyć w fikcyjnym zabiegu zorganizowanym na sali operacyjnej. Tego dnia tajemnice mózgu, tomograf komputerowy czy fazy porodu nie stanowią tabu, bijąc rekordy popularności.

ProMYK  ProMYK  ProMYK


Bydgoszcz uRZEKA

4 marca 2014 r. Dział Promocji i Informacji CM podczas uroczystości w miejskim ratuszu otrzymał od Prezydenta Miasta Bydgoszczy dyplom uznania za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie na hasło promujące nasze miasto.

Na początku października 2013 r. Towarzystwo Miłośników Miasta Bydgoszczy ogłosiło konkurs na hasło promocyjne Bydgoszczy. Jego celem było przesłanie na adres TMMB „celnego zwrotu, błyskotliwej sentencji czy wpadającego w ucho rymu promującego walory Bydgoszczy”. Proponowane przez Dział Promocji i Informacji CM hasło „Bydgoszcz uRZEKA” zostało wyłonione spośród ponad tysiąca propozycji, które wpłynęły w eliminacjach. W konkursie uczestniczyli zarówno przedstawiciele naszego, jak i innych miast kraju. Wybór pierwszej nagrody został umotywowany możliwością graficznej wizualizacji słowa „rzeka” oraz melodyjnością hasła.

Chcąc uhonorować wszystkich uczestników konkursu TMMB wydało broszurę „To ja Bydgoszcz”, w której zostały zebrane wszystkie konkursowe hasła promujące nasze miasto.

dyplom uznania za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie na hasło promujące nasze miasto  Uroczystość nagrodzenia uczestników konkursu na hasło promujące miasto zdjęcie 1  Uroczystość nagrodzenia uczestników konkursu na hasło promujące miasto zdjęcie 2  Uroczystość nagrodzenia uczestników konkursu na hasło promujące miasto zdjęcie 3  Uroczystość nagrodzenia uczestników konkursu na hasło promujące miasto zdjęcie 4  Bydgoszcz uRZEKA

zdj. 1, 2: J. Kilkowska (Dział Promocji i Informacji CM)
zdj. 3, 4: www.bydgoszcz.pl


Gadżet na medal

Dział Promocji i Informacji CM zdobył II nagrodę w konkursie na kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych Genius Universitatis 2014 organizowanym przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”.

Genius Universitatis to konkurs, którego myślą przewodnią jest przegląd najciekawszych dokonań reklamowych realizowanych przez uczelnie wyższe. Jest on realizowany w kilku kategoriach. Collegium Medicum UMK znalazło się w gronie zwycięzców w kategorii gadżet promocyjny wspierający rekrutację. Nasze pendrivy w kształcie lekarza i pielęgniarki oraz długopisy w kształcie strzykawki cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Ich spójność wizerunkowa z profilem Uczelni została doceniona przez jury konkursu.

Uroczyste ogłoszenie wyników Genius Universitatis 2014 nastąpiło 6 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas ceremonii otwarcia XXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2014.

Dyplom Genius 2014  Gadzety CM_2014 zdjęcie

fot. J. Kilkowska (Dział Promocji i Informacji CM)