Dział Księgowości CM

ul. Jagiellońska 13, Budynek D
e-mail: ksiegowosc@cm.umk.pl

Konta bankowe Collegium Medicum >>

pok. 04

pok. 03

  • Zastępca kierownika: mgr Wioleta Siuda, e-mail: wsiuda@cm.umk.pl, tel./fax 52 585-33-23
  • mgr Tomasz Kurzawski, e-mail: tomasz.kurzawski@cm.umk.pl, tel./fax 52 585-33-23
  • lic. Dominika Ramian, e-mail: dominika.ramian@cm.umk.pl, tel./fax 52 585-33-23

    • księgowanie dokumentów zakupu materiałów, towarów i usług,
    • przewody doktorskie i habilitacyjne
    • rozliczanie dotacji, darowizn,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych,
    • rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT-8, CIT-ST,
    • przygotowywanie danych do sprawozdania RB-N i RB-Z Collegium Medicum,
    • konsolidacja sprawozdań RB-N i RB-Z oraz RB-UN i RB-UZ Szpitali Uniwersyteckich w Bydgoszczy;
    • weryfikacja kont pozostałej działalności operacyjnej i finansowej,
    • weryfikacja i analiza księgowań kosztów działalności dydaktycznej;

pok. 06

  • mgr Daria Torkowska, e-mail: daria.torkowska@cm.umk.pl, tel. 52 585-33-12

    • księgowanie dokumentów zakupu materiałów, towarów i usług,
    • analiza zapisów księgowych i weryfikacja otrzymanych dotacji - rozliczanie wpływów dotacji,
    • obsługa księgowa w zakresie kursów organizowanych i prowadzonych przez jednostki Collegium Medicum UMK,
    • współpraca w zakresie księgowym z Zakładem Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek,
    • obsługa księgowa konferencji naukowych,
    • weryfikacja i bieżąca kontrola kont pozabilansowych - subkont,
    • udzielanie informacji w zakresie księgowym zainteresowanym jednostkom Collegium Medicum;
    • sporządzanie kwartalnych sprawozdań DNU-K o usługach dostarczanym nierezydentom;

pok. 09

  • mgr Katarzyna Gostkowska, e-mail: katarzyna.gostkowska@cm.umk.pl, tel. 52 585-39-44
  • Beata Niestatek, e-mail: beata.niestatek@cm.umk.pl, tel. 52 585-39-44
  • Ewa Smyk, e-mail: ewa.smyk@cm.umk.pl, tel. 52 585-33-24
  • Zuzanna Witt, e-mail: zuzanna.witt@cm.umk.pl, tel. 52 585-34-40
  • mgr Edyta Matuszewska-Cybul, e-mail: edyta.matuszewska-cybul@cm.umk.pl, tel. 52 585-34-40
  • mgr Ewelina Dereszyńska, e-mail: ewelina.dereszynska@cm.umk.pl, tel. 52 585-34-40

    • księgowanie dokumentów zakupu materiałów, towarów i usług,
    • uzgadnianie i analiza rejestrów sprzedaży i rejestrów zakupu,
    • dekretowanie i księgowanie biernych rozliczeń międzyokresowych dotyczących planowanych kosztów,
    • bieżąca kontrola i uzgadnianie rozrachunków z tyt. VAT,
    • przygotowanie, sporządzanie i uzgadnianie deklaracji VAT;
    • sporządzanie kwartalnych sprawozdań DNU-K o usługach nabytych od nierezydentów,
    • weryfikacja i uzgadnianie działalności usługowej, sporządzanie raportu rozliczeń działalności usługowej,
    • przygotowanie informacji niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych
    • księgowanie wynagrodzeń osobowego i bezosobowego funduszu płac,
    • księgowanie składek należnych z tytułu ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
    • miesięczne sporządzanie zestawień wydatków do osobowego funduszu płac,
    • uzgadnianie z Działem Płac kosztów wynagrodzeń,
    • raporty kasowe,
    • opłaty czynszowe,
    • rozliczanie sprzedaży rejestrowanej w kasach fiskalnych,
    • ewidencja księgowa WNT, WDT, import, odwrotne obciążenie - sporządzanie informacji podsumowującej,
    • rozliczanie UFŚS,
    • weryfikacja, analiza i uzgadnianie księgowań kosztów bezpośrednich i pośrednich działalności naukowo-badawczej
    • bieżąca analiza i kontrola kont należności i zobowiązań z wyłączeniem rozrachunków ze studentami (w tym naliczanie odsetek, windykacja należności, należności sporne i egzekucyjne) - bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych CM;
    • analiza i kontrola rozrachunków z pracownikami,
    • ewidencja księgowa nakładów inwestycyjnych;
    • bieżąca analiza, kontrola i uzgadnianie kont w zakresie inwestycji oraz bieżące sporządzanie wykonania z planu nakładów inwestycyjnych;

pok. 011

  • Maria Hulisz, e-mail: m.hulisz@cm.umk.pl, tel. 52 585-33-71
  • inż. Agnieszka Redwanc, e-mail: agnieszka.redwanc@cm.umk.pl, tel. 52 585-33-71

    • dekretowanie i księgowanie kosztów ewidencjonowanych na podstawie dokumentów innych niż faktury, tj. delegacje krajowe i zagraniczne, zaliczki na poczet wyjazdów zagranicznych, przedpłaty, pisma o przeksięgowanie,
    • rozliczenia międzyokresowe czynne,
    • przychody działalności usługowej,
    • rozrachunki działalności usługowej - bieżąca kontrola i uzgadnianie rozrachunków,
    • całokształt obsługi księgowej w zakresie opłat za studia i zakwaterowanie w Domach Studenckich CM,
    • bieżąca weryfikacja i kontrola opłat za studia w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studentów (USOS) - współpraca w tym zakresie z Wydziałami CM,
    • bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych CM w zakresie należności spornych, sądowych i egzekucyjnych z tytułu rozrachunków ze studentami, odpłatności za zakwaterowanie w Domach Studenckich CM;
    • sporządzanie załączników do F-01 w zakresie FPMdSiD - weryfikacja konta funduszu pomocy materialnej,
    • przygotowywanie danych dot. rozliczeń ze studentami do sporządzenia deklaracji VAT;